Åååh

Har suttit och sökt på olika typer av psykiska sjukdomar. Adhd, bipolär, psykos, borderline... Jag känner inte igen mig i någon! Depression är det enda som beskriver hur jag mår. Men jag är säker på att jag har nåt mer fel.
Igår satt jag och såg på tv. De visade det perfekta lilla familjelivet. De såg så lyckliga ut. Det livet vill man ha. Men samtidigt känner jag att även om jag skulle ha allt det där, så skulle jag ändå må såhär. Och jag fattar inte varför. Det är det jag menar! Sen har jag läst nånstans att det är genetiskt. Alltså vill jag aldrig ha barn. Inte med mina gener iaf. Ingen ska må såhär. Jag är så jävla patetisk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är genetiskt så kanse dina föräldrar eller syskon också mått dåligt? Där kan du ju då hitta en förklaring till varför just du mår så dåligt...

2012-04-17 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback