Vilsen

Guuuuuuuud! Jag orkar fan inte mer. Hur länge ska jag behöva försöka övertyga alla läkare och psykologer hur jävla dåligt jag mår. Jag har hållt på sen i november och ännu inte fått den riktiga samtalskontakt jag ska ha. Jag slussas hit och dit. Först måste man övertyga telefonisten på VC, sen läkaren, sen min kurator på VC, sen läkaren igen om att få en remiss till psyk, sen nu psykologen på bedömningsenheten. Och just nu står jag "mitt emellan" VC och bedömningsenheten som hon så fint förklarade det för mig.
Jag har sen förra veckan försökt få tag i min läkare på VC för att få diskutera en ev sjukskrivning, då jag inte ens längre finner orken att borsta mina tänder eller tvätta mitt eget hår. Telefonisterna där kan ju inte va annat än praktikanter. "Jag lägger en lapp till honom att han ska ringa upp". A förmodligen. Undra var alla jävla lappar tar vägen egentligen? Jag ger upp snart..
Känns fan lättare att säga upp lägenheten, säga upp mig på jobbet och bo på pappas soffa.

Kommentarer
Postat av: skogstomten i skogen med de gröna gardinerna

Är inte så konstigt tycker jag att det är tungt-du får ju dra typ allt själv... =/ fattar inte hur du orkat så länge ändå.. jag orkar knappt existera sen jag brakade in i den ljuva väggen , bara att ev ta sej upp ur sängen ( varför ska man upp? du, det kommer sen orken till det ;) ) är ju ett helt företag att bara andas och finnas, bara att ens göra en middag vem i h..skotta orkar det när man inte knappt orkar trycka iväg en fis ...typ... det går som inte att förklara om man inte varit där...känner igen mej i vad du säger, vill så gärna skriva styrkande ord som får dej att orka ngr sekunder till i taget och kanske vila på och kunna tänka tillbaka på..vet att det lindrar på ngt konstigt sätt nånstans fast det tar inte en ur skitiga gyttjepölen urkas man vevar runt i för att inte gyttjan i näsan totalt ska överbemanna en...

jag orkar knappt sätta in portionsmåltiderna mina nära har gjort till mej från frysen till micron...och, det är inte konstigt att vara så urlakad, fick jag veta igen idag ;). Gumman.... skulle vilja säga så mkt styrkande som sagt, är sjukt dålig på att formulera mej..kom ihåg att du är GUUUULD värd gummsan, är så glad att jag fått börja lära känna dej, du förgyller mitt liv och säkert många andras. Han vi var till i helgen, u know vem tyckte du och a var jättetrevlig och tyckte det skulle komma fler tillfällen för oss att sammanstråla framöver när orken finns,den mannen vet lite om mitt tillstånd så känn nu ingen ev press att nä inte nu, hihi det tar vi när andan faller på om den faller på förnst i semptember ja då tar vi det då =) knöligare är det inte =). Du vad jag surrar... =S .....och inget direkt vettigts styrkande =/ lider med dej, känner med dej, vet/anar en del vad du kämpar med, puh och däääär drog ngn ur proppen ur undertecknad, jag måste sluta skriva...( tack o lov stönar du kanske nu haha ) tycker om dej kära vän! <3 Ta hand om dej i kväll, skit i alla måsten de som går nu och bara va!!!!!! =) Sånt här går inte att skynda på ! krrrrraaaaaaaaaaam<3

2012-04-17 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback