Någon som vill adoptera en kisse?

Nu börjar det bli lite väl mycket katter härhemma. Man får ha totalt 9 katter hemma som privatperson. Efter det måste man ansöka om katthemsverksamhet. Jag har nu 7 katter hemma och veterinärkostnader för katter jag inte äger på kredit. Jag kan inte ha en sjuk katt hemma utan att göra något åt det, bara för att det inte finns ekonomi till det. Det går bara inte, det vore hjärteskärande. Men kan någon ställa upp som jourhem eller kanske ta en katt permanent så vore det väldigt tacksamt :)


Carola (min egen)


Runar (min egen)


Rasmus (söker nytt hem)


Saga (söker nytt hem)


Lillprinsen (söker nytt hem, lite skygg av sig)


Cassanova (söker nytt hem, väldigt skygg)


Nelson (söker nytt hem, väldigt skygg. Skulle passa perfekt som stallkatt då han ej är människovan. Såhär såg han ut när vi hittade honom. Idag är han frisk och kastrerad.)

För mer info. Kontakta mig på 073-0446066

Kommentarer
Postat av: Kamilla B

Ååh! :) Vilka raringar! Jag skulle jättegärna ha en katt till men min sambo vägrar.. :( Vet inte hur man ska övertala honom. Hur gammal är Rasmus? Är han folkskygg? kramar!

2012-02-05 @ 15:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback